Perlicky z technicke podpory

Obrázek uživatele karel@jabbim.com
Vložil karel@jabbim.com, Pá, 2007-03-02 09:37 ::

Jista dama zadala o pomoc s instalaci Windows, ktera se nejak nedarila. Pracovnik si rekl, ze nejsou prece softwarova policie, a snazil se ji pomoci. TechSupport (TS):
Zakaznice (Z): „Vzdy kdyz strcim disk dovnitr, zase se vysune, ze neni inicializovany.“ TS:
Z (hrde): „Napsala jsem si to: ‚This is not a Macintosh disk. Would you like to initialize it?‘ TS:
Z: "Kdyz se inicializovaly, vsechny diskety se zdaly byt prazdne. A ted jsem je prinesla zpatky do prace a nemuzu je precist z A: mechaniky; PC je chce formatovat. A to jsou jedine diskety s Windows pro celou nasi kancelar. Udelala jsem neco spatne?“
E-mail na TS:
Z:
TS: „Ano.“ Z:
TS: „Ahh… ah.. ano…“
Od pracovnika Hewlett-Packard TechSupport:
Zakaznice mela velmi specificky problem, ktery jsem nedokazal vyresit. Nemohla tisknout zlute. Vsechny ostatni barvy byly v poradku, coz je zvlastni, protoze zakladni barvy jsou azurova, purpurova a zluta – napr. zelena je kombinaci azurove a zlute, ale zelena se vytiskla v poradku. Vsechny barvy spektra se vytiskly – vyjma zlute. Nechal jsem zakaznici vymenit cartridge. Nechal jsem ji smazat a preinstalovat ovladace. Nic nefungovalo. pozadal jsem spolupracovniky o pomoc – nikoho nic nenapadalo. Po dvou hodinach zkouseni uz jsem ji chtel rici, aby poslali tiskarnu k nam na opravu, kdyz tu se tise zeptala: Zakaznik pokousejici se nastavit novou tiskarnu vola na TS a popisuje hlaseni: ‚Nemohu nalezt tiskarnu‘. Do telefonu vysvetluje, ze tiskarnu uz drzel i primo pred obrazovkou, ale pocitac ji porad nemuze nalezt…
Jeden muz prochazel pozde odpoledne kancelari a videl jakousi mladou zenu, jak sedi pred pocitacem se zkrizenyma rukama a zira na obrazovku. Kdyz sel kolem za ctvrt hodiny, vsiml si, ze je porad ve stejne pozici, jen navic netrpelive podupava nohou. Zeptal se ji, jestli nepotrebuje pomoc, nacez ona odpovedela:
TS:
Z: „Ze zdroje na mem pocitaci se kouri.“ TS:
Z: „Ne, nepotrebuji! Jenom potrebuji zmenit init soubory.“ TS:
Z: „V zadne pripade! Kdosi mi rikal, ze staci zmenit init soubory, aby se to spravilo! Vsechno, co po vas chci, je, abyste mi rekl ten spravny prikaz…“ Po deseti minutach usilovne snahy technika vysvetlit podstatu problemu a jeho reseni, zakaznik vytrvale tvrdil, ze pravdu ma on. Frustrovany technik uz to nevydrzel a odpovedel:
Z: „Ja to vedel!“ TS: „Pouze pridejte radek na konec souboru CONFIG.SYS a vsechno bude pracovat normalne. Dejte mi vedet, jak to vypada…“ Asi po deseti minutach vola znovu.
Z:
TS: „Dobra. Jakou verzi DOSu mate?“ Z:
TS: „Aha, tak to budete mit problem. Tato verze DOSu neobsahuje NOSMOKE. Budete muset zkontaktovat Microsoft a pozadat je o update. Dejte mi vedet, jak to dopadlo…“ Priblizne za hodinu telefon zazvonil znovu. Z:
TS: „Jak jste dosel k tomuto zaveru?“ Z:
TS: „A co vam rekl?“ Z: